Brand | Category | Train | From | Time | Delay | Platform | Incoming |
Information
Info
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1855 |
FORTEZZA
|
12:40 | 10 |
1
|
||||
1862 |
LIENZ
|
12:43 |
3
|
|||||
1857 |
FORTEZZA
|
13:10 |
1
|
|||||
1864 |
S.CANDIDO
|
13:15 |
3
|
|||||
1859 |
FORTEZZA
|
13:40 |
1
|
|||||
1866 |
LIENZ
|
13:43 |
3
|
|||||
1861 |
FORTEZZA
|
14:10 |
1
|
|||||
1868 |
S.CANDIDO
|
14:15 |
3
|
|||||
1863 |
FORTEZZA
|
14:40 |
1
|
|||||
1870 |
LIENZ
|
14:43 |
3
|
|||||
1865 |
FORTEZZA
|
15:10 |
1
|
|||||
1872 |
S.CANDIDO
|
15:15 |
3
|
|||||
1867 |
FORTEZZA
|
15:40 |
1
|
|||||
1874 |
LIENZ
|
15:43 |
3
|
|||||
1869 |
FORTEZZA
|
16:10 |
1
|
|||||
1876 |
S.CANDIDO
|
16:15 |
3
|
|||||
1871 |
FORTEZZA
|
16:40 |
1
|
|||||
1878 |
LIENZ
|
16:43 |
3
|
|||||
1873 |
FORTEZZA
|
17:10 |
1
|
|||||
1882 |
S.CANDIDO
|
17:15 |
3
|